Obserwatorzy

sobota, 31 marca 2012

Olejowanie włosów

Olejowanie włosów jest coraz bardziej popularnym zabiegiem. Jest polecane osobą, które mają zniszczone, łamliwe i matowe włosy.
Olejowanie polega na rozprowadzeniu oleju na skórę głowy i całą długość włosów. Następnie wykonujemy masaż skóry głowy. Dla lepszego efektu nakładamy na głowę foliowy czepek i owijamy ręcznikiem, pozostawiam na 2-3 godziny. Zabieg ten wykonujemy 1-2 w tygodniu, a nawet możemy go robić codziennie.Do tego zabiegu najlepsze są oleje nierafinowane zimno tłoczone. Musimy unikać olejów, które w składzie mają parafinę.

RODZAJE OLEJÓW:

KOKSOWY-odżywia suche włosy i regeneruje końcówki

RYCYNOWY-zapobiega wypadaniu włosów, regeneruje zniszczone końcówki oraz zwalcza łupież

MIGDAŁOWY-nawilża przesuszone włosy

JOJOBA-nawilża włosy i pomaga przy łupieżu

OLIWA Z OLIWEK-nawilża, jest odpowiednia dla włosów suchych

OLEJE INDYJSKIE-gotowe mieszanki olejów

7 komentarzy:

  1. niestety ja nie będę olejowała bo i tak mam przetłuszczające się włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie olejowałam włosów ale tyle dobrego się o tym czyta, że chyba powinnam spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie olejowałam, nie chciałam ich przetłuszczać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zaczęłam olejować Alterrą i jest nieźle jak na razie, marzy mi się olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja olejuje bardzo często i efekty są zdumiewające :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie używam kokosowego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam kokosowego z BU i jest świetny! Nie pomyślałąm, że mogę też olejowac oliwą z oliwek :)
    Dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń