Obserwatorzy

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Alterra

Uwielbiam wszystkie kosmetyki z tej serii. Jest to seria kosmetyków naturalnych dla Wegan. Kosmetyki te zawierają wyłącznie składniki roślinne, nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego ani nie są na nich testowane. Poza tym bardzo ważne jest również to, iż kosmetyki Alterra nie zawierają składników roślinnych, które by pochodziły z upraw genetycznie modyfikowanych. Kosmetyki te nie zawierają parabenów i silikonów, ale ja cenię przede wszystkim kosmetyki te za wysoką jakość, przystępną cenę, a najważniejsze jest dla mnie to, że nie są testowane na zwierzętach. W skład serii wchodzą szampony, odżywki do włosów, dezodoranty, olejki, kremy, mleczka, żele, peelingi, a nawet szminka. Serdecznie polecam wam te kosmetyki:)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nic nie używałam z alterry ;) ale rozmyślam nad olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam dwa olejki do ciała z tej firmy. Teraz chciałabym wypróbować któreś z szamponów.

    OdpowiedzUsuń